Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~KsyfkiBrak | użytkownik

imię i nazwisko adresNottingham zarejestrowany22.08.2008 @12:11:31 ostatnio na stronie29.04.2017 @15:42:40



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty16 komentarze128 posty na forum4

komputer / sprzęt
Jeszcze się trzyma

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~DaroD90    05.05.2012 @13:45:25
Hej! Dzięki za komentarz Napisz mi może, jeśli pamiętasz tytuł tego filmu o maszynach. Dzieki i Pozdr!!!
~venia92    20.08.2010 @12:03:03
Ależ godzien Pan
~venia92    17.08.2010 @09:22:06
Owszem niestety prześwietlone a co do utonięcia xD to nie wiem,bo jeszcze nikt nie próbował dziękuję Panu!
~DEATHMETAL    23.09.2009 @22:37:32
Dzięki ! Pozdrowienia .
~nikkaaa    02.09.2009 @02:16:36
spoko nie powiemale za to mogę ładnie powiedzieć "dobranoc"
~nikkaaa    02.09.2009 @01:58:47
Jeju dziękuję za komentarze i to jeszcze takie miłe. Aż się zarumieniłam ze szczęścia:D
~hencel    19.04.2009 @19:25:29
Musi, musi
_______
Zapraszam też do odwiedzenia moich prac.
Jeśli się Wam nie spodoba, powiedzcie co zmienić
*dobryizly    01.02.2009 @21:20:44
kultury nie tzeba mnie uczyc
mam na nia wyjeba*e

wcale nie uwazam sie za artyste wiec daruj sobie eksploatowanie tego okreslenia

a odnosnie mojego dyplomu to giger byl jedynie inspiracja jesli chodzi o estetyke
pomysl i technika byly w 100% moje wiec sorry bardzo
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
*dobryizly    01.02.2009 @18:07:18
no nie moge
uczyc sie czytania ze zrozumieniem kaze i osoba ktora nie wie czy ocenia fotke czy prace odreczna

a frajer to ktos kto robi to co inni tylko gorzej technicznie
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
*dobryizly    31.01.2009 @23:24:45
to nie zdjecie losiu tylko handmade

od robienia glupich blizniaczo podobnych do siebie tysiecy fotek na tym portalu jestes Ty i 90% podobnych Tobie urzytkownikow

a nawet gdyby to byla tylko fotka to i tak bila by na glowe Twoje bo przynajmniej byla by ciekawa i pokazywala cos innego niz kwiatki i zwierzatka
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
~pablo1909    24.01.2009 @01:38:38
wielkie dzięki i pozdrowionka!!!
~eemk    22.01.2009 @22:24:27
dzięki za wizytę
~Raflo    10.10.2008 @21:34:52
thx
~patrze    10.10.2008 @17:23:18
miło mi,ze sie spodobało
pozdrawiam i miłego wieczorku
~Tunsij    08.10.2008 @00:41:24
polecam polecam, warto, wciągająca jest, nowoczesna, a owiecki przewijają się od poczatku do końca...
~rammar    07.10.2008 @23:47:56
nie ma za co - a mógłbym liczyć na komentarzyk do jakiejś mojej fotki ;P
ostatnio edytowane: 2008-10-07 23:48:12
_______
Nie dziękuj w profilu... galeria już czeka http://rammar.digart.pl/digarty/
“Amator martwi się o sprzęt, profesjonalista martwi się o kasę, a mistrz martwi się o światło"
~adamoas    02.09.2008 @17:15:42
dzięki
pozdro
~leboucher    31.08.2008 @13:03:32
Dziękuję
_______
Hej gęba
Na dębie
Jak zięba!
~trzeciakos    30.08.2008 @20:38:41
Dziękuje za komentpozdrawiam
~snaresman    30.08.2008 @20:26:44
naogół wyskakuje wściekły moderator digartu heheheeh.pozdrawiam
_______
http://breakbeatmalaria.digart.pl/ własciwe konto
~magda0568    30.08.2008 @20:13:33
dzięki
_______
zapraszam
~swistoklistek    30.08.2008 @12:53:15
Dzieeki
~grzegorznarojczyk    30.08.2008 @00:13:38
thx
~Bindweed    28.08.2008 @00:08:14
Dzięki za odwiedziny
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt